Galerie

PROJEKTOWANIE I EWALUACJA SZKOLEŃ

26-27 kwietnia 2014 r. Ile czasu powinien zająć wstęp do zajęć, jak rozplanować ćwiczenia i jak sprawdzić, czy zajęcia spełniły oczekiwania uczestników? Co powinno znaleźć się w sztywnych ramach planu a jak ważna jest elastyczność i improwizacja? Zanim trener stanie twarzą w twarz z grupą powinien dokładnie zaplanować całe zajęcia. Podczas dziewiątego i ostatniego zjazdu uczestnicy Szkoły Trenerów dla Dobrego Klimatu krok po kroku przećwiczyli proces projektowania zajęć i ich ewaluacji. Przed nimi już tylko etiudy końcowe. Powodzenia!

TRUDNE SYTUACJE SZKOLENIOWE

5-6 kwietnia 2014 r. Co zrobić, gdy uczestnicy warsztatów więcej uwagi poświęcają rywalizacji między sobą niż tematowi zajęć i jak zachować się wobec nauczyciela ingerującego w zajęcia i podważającego kompetencje trenera? Jak aktywizować nieśmiałych lub zmęczonych uczniów i jak przekuć chaotyczną energię nadaktywnego uczestnika w konstruktywny zapał? Oto niektóre z trudnych sytuacji, z którymi zmierzyli się edukatorzy podczas ósmego zjazdu Szkoły Trenerów dla Dobrego Klimatu.