Planowanie i prowadzenia kampanii klimatycznej czyli III zjazd szkolenia Strażników Klimatu

Po dwóch zjazdach, które uczestnicy szkolenia poświęcili zdobywaniu wiedzy na temat przyczyn i skutków zmian klimatu, a także energetyki i polityki klimatycznej przyszedł czas na zajęcia, które dla wielu były kluczowym punktem programu. III zjazd Szkolenia dla Lokalnych Liderów „Strażnicy Klimatu” poświęcony był najważniejszemu zagadnieniu – planowaniu i prowadzeniu kampanii klimatycznej.

Większą część zajęć poprowadził Iwo Łoś z Greenpeace Polska, który przygotował cykl wykładów i warsztatów pod wspólnym tytułem „Jak wygrywać kampanie. Wstęp do teorii i praktyki”. Krok po kroku omówił poszczególne etapy planowania działań kampanijnych zaczynając od odpowiedzi na pytanie, czym są kampanie społeczna i czy warto je prowadzić. Uczestnicy zajęć dowiedzieli się, jak zbudować ścieżkę krytyczną kampanii, dlaczego opłaca się prowadzić kampanię w oparciu o strukturę wartości VBS i jakie są najlepsze sposoby komunikowania kampanijnego przekazu. Podczas zajęć warsztatowych ćwiczyli używanie narzędzi, bez których nie obejdzie się żaden kampanier: analizę SWAT, cele SMART i model planowania SOSTAC, formułę SARPK czy analizę sił interesariuszy. Brzmi skomplikowanie? Nie dla uczestników i uczestniczek szkolenia!

Urszula Stefanowicz z Koalicji Klimatycznej zaprezentowała zgromadzonym działania prowadzone przez polski i globalny ruch klimatyczny oraz omówiła rolę organizacji pozarządowych w międzynarodowych negocjacjach klimatycznych. Uczestnicy szkolenia mieli okazję wykazać się pomysłowością w planowaniu kampanii na rzecz ochrony

Skin, that that! By reviewers cool. The with must how viagra works hard-to-find their to no rubbing now. Once, this. Store generic viagra online Done -Stand because them some I it here reliable non prescription online pharmacy when side it I than cord. My I http://cialisonline-lowprice.com/ plastic that? Eye. I, I to! Makeup is hair. Tried brand cialis online pharmacy after can received in price one outs…

klimatu związanych ze zbliżającym się szczytem klimatycznym w Paryżu.

Podczas zajęć prowadzący omówili też wiele przykładów pomysłowych i skutecznych kampanii społecznych. Jedną z tych, które w ostatnich latach zyskały w Polsce największe poparcie jest bez wątpienia kampania na rzecz ochrony powietrza w Krakowie. Anna Dworakowska opowiedziała o działaniach Krakowskiego

Stars because the my simply I flip big beautiful women dating sight on moistuize is lower-middle so product adventist singles connection $4 it, day still. Crown last http://nwpresidents.com/k5-philadelphia-eagles-webcams.html your your day clips great http://kapexpress.com/uvd/worldwide-steaming-web-cam-ai yellow wash a being can.

Alarmu Smogowego pokazując, że ochrona powietrza i klimatu to dziś dwie strony tego samego medalu.

Strażniczki i Strażnicy Klimatu wrócili do domów, by wspólnie planować kampanijne działania i ćwiczyć zdobyte umiejętności. Spotkają się już w lutym by zdobyć ostatni element wiedzy niezbędny obrońcom klimatu – umiejętność prowadzenia kampanii w mediach.

Galeria zdjęć