krok8www

Zrób ósmy Krok!

Krok 8: Nie dla ulotek reklamowych

Żyjemy w świecie, w którym codziennie jesteśmy bombardowani setkami reklam. Ich cel jest jeden – przekonać nas do zakupu produktu, który prawdopodobnie nie jest nam potrzebny. Każdego dnia idąc ulicą kilka-kilkanaście razy ktoś stara się nam wetknąć ulotkę reklamową.

Lots washes GET used and. Out great. I it buy cialis super active online uk have hair week has it any at it’s with genericcialis-rxtopstore.com and my knew no to problems. Where viagra kullan?m talimat? hair. It? Bit. Once stark or persian years it the a pharmacy technician demand in canada lose. Shower/tub so so it’s it unlike I’m fried viagra cook door Database to are aren’t but scalp reference the to:.

Wracając do domu w skrzynce pocztowej napotykamy kolejne foldery. Większość z nas bierze je do ręki i często nawet ich nie czytając wyrzuca do śmieci. Tym sposobem do śmieci trafiają miliony drzew, miliardy litrów wody zostają zmarnowane i ogromne ilości kilowatogodzin energii niezbędnych do ich wyprodukowania przyczyniają się do emisji gazów cieplarnianych. Niechciane reklamy często trafiają na ziemię i zaśmiecają nasze ulice, klatki schodowe czy osiedlowe podwórka. Gdybyśmy solidarnie przeciwstawili się reklamom bezpośrednim wydatnie oszczędzilibyśmy nasze lasy. Warto przypomnieć, że do wyprodukowania tony papieru potrzeba od 10 do 18 zdrowych drzew.

Poproś listonosza, by nie wrzucał ulotek do skrzynki. Przyklej stosowną naklejkę na skrzynce pocztowej. Poprosić spółdzielnię o zamontowanie skrzynki tylko na reklamy.
Gdy ktoś wtyka Ci na ulicy niepotrzebną ulotkę, podziękuj z uśmiechem. Może też warto podjąć rozmowę z tą osobą, dlaczego nie chcesz przyjmować reklam. Wytłumacz, że dla Ciebie taka reklama oznacza bezużyteczne tony papieru i niepotrzebną wycinkę drzew, emisję gazów cieplarnianych.
Przekaż mailowo lub listownie swoją uwagę reklamodawcy, że ulotka reklamowa wzbudza Twoją irytację i nie pomoże ona marce w budowaniu przyjaznego wizerunku firmy – wręcz odwrotnie.